کلود هوگ به کمپانی سیچه پیوست

کلود هوگ به کمپانی سیچه پیوست

کلود هوگ به کمپانی سیچه پیوست

کلود هوگ به کمپانی سیچه پیوست؛ یکی از طراحان برتر سابق محصولات کمپانی تونز Tunze به کمپان تولیدکننده معتبر و شناخته شده ی پمپ های جریان ساز و پمپ های آب ایتالیایی سیچه Sicce پیوسته است. کلود هوگ در سال 1999 به Tunze ملحق شد و در طراحی، توسعه و پشتیبانی فنی بسیاری از محصولات محبوب Tunze که ما می شناسیم و دوستشان داریم، مشارکت داشت، اما پس از 24 سال دوستی و خاطرات خوب، کلود فرانسوی برای شروع یک محصول جدید به ایتالیا می رود. زندگی با سیچه در ونیز

کلود در رسانه اجتماعی خود اعلام کرد: “دوستان FB، من آن خبر شگفت انگیز را به شما اعلام می کنم، سرانجام انتخاب شغلی من در شرکت سیچه SICCE در Pozzoleone در ونیز، بسیار نزدیک به کوه های آلپ ایتالیا بود.”

کلود هوگ به کمپانی سیچه پیوست
کلود هوگ به کمپانی سیچه پیوست

“این کسب و کار خانوادگی که در سال 1974 توسط آقای پائولو پتنون تاسیس شد، مبتکر اولین پمپ شناور سنکرون رزین است و بنابراین منشاء بسیاری از محصولاتی است که ما روزانه در آکواریوم استفاده می کنیم. قدیمی ترین شرکت های آکواریوم ترانس آلپاین همیشه مسیر خود را حفظ کرده است و امروز بیش از هر زمان دیگری مطمئناً نوآورانه ترین محصولات موجود در بازار را ارائه می دهد، با کیفیت بسیار بالا و به عنوان یک برقکار و همچنین یک آکواریوم برای من ارزش زیادی قائل هستم (من آبزیان را شروع کردم. در سال 1977 با فیلتر SICCE چون وارد کننده فرانسه در کولمار بود!)

کلود هوگ به کمپانی سیچه پیوست
کلود هوگ به کمپانی سیچه پیوست

«انتخاب SICCE لزوماً واضح نبود، زیرا پس از بیش از 22 سال همکاری با TUNZE، این تغییر واقعاً مهم است: دوره‌های فشرده ایتالیایی را گذراندم، طرز فکر و کارم را تغییر دادم و همکاران، محصولات، مشتریان را تغییر دادم. و محیط زیست من سال 2023 را با وقف به توسعه بازارهای فرانسه، بلژیک و سوئیس در این صنعت، برای حوضچه‌ها و آکواریوم های دریایی آب شور و آب شیرین، نمایشگاه‌های بین‌المللی، تصحیح کاتالوگ‌های فرانسوی-آلمانی و متون محصولات و توسعه دستگاه‌های جدید در این صنعت آغاز می‌کنم. رشته های خاصی که من علاقه مند هستم.»

می‌خواهم از خانواده پتنون و همه همکاران جدید و فوق‌العاده‌ام تشکر کنم که درها و قلب‌هایشان را به روی من باز کردند، به‌ویژه سیلویا و لورا که همیشه استقبال می‌کنند و آماده پذیرش چالش‌های جدید هستند و البته از آقای پتنون بنیانگذار.»

کلود هوگ به کمپانی سیچه پیوست
کلود هوگ به کمپانی سیچه پیوست

دو سازنده بزرگ اروپایی و پیشگام دنیای آکواریوم، Tunze و Sicce با یکدیگر غریبه نیستند، و با توجه به اینکه پمپ های برگشت Tunze Silence به طرز مشکوکی شبیه پمپ های برگشتی Sicce Syncra Silent هستند، به وضوح بین این دو همکاری های متقابل وجود دارد. همکاری ها در گذشته بوده و در حال حاضر نیز ادامه دارد. ما در ایران کورال، برای کلود آرزوی موفقیت در هدف گذاری آینده خود داریم و مشتاقانه منتظر نسخه های جدید و نوآورانه از Sicce و همچنین Tunze در آینده هستیم.

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.