تصمیم جدید کمپانی ردسی برای خرید مستقیم

تصمیم جدید کمپانی ردسی برای خرید مستقیم

تصمیم جدید کمپانی ردسی برای خرید مستقیم

کمپانی معتبر ردسی Red Sea در ایالات متحده تغییرات نسبتا زیادی در نحوه خدمات رسانی به فروشگاه های آبزیان دریایی آب شور و آب شیرین انجام داده است.

از اول نوامبر سال میلادی جاری و یا به عبارتی از تاریخ روز 10 / آبان ماه، کمپانی بزرگ ردسی Red Sea در ایالات متحده به تمام فروشگاه های آکواریومی و ماهی اجازه می دهد تا تمام سفارشات مد نظر خود را در زمینه بسیار محبوب آکواریوم های ردسی به طور مستقیم به کمپانی رد سی ارسال کنند.

در گذشته فروشگاه های آکواریومی و ماهی، سفارشات خود را به توزیع کنندگان مورد علاقه خود و واسطه ها ارسال می کردند و سپس محموله های خود را در فروشگاه پس از مدتی دریافت می کردند.

با این حال؛ به دلیل عدم تعامل فعلی زنجیره تامین کمپانی ردسی تلاش می کند تا نیاز های مشتریان سابق و همچنین مشتریان جدید خود را برآورده کند و آکواریوم های ردسی بیشتری را به دست مشتریان برساند و همین عدم تعامل در زنجیره کمپانی ردسی و همچنین موارد دیگر از این قبیل، شکایت های متداولی را از طرفداران آبزیان به همراه داشته است که تصمیم جدید کمپانی ردسی برای خرید مستقیم می تواند از آنها جلوگیری کند .

در پیامی به فروشگاه ایران کورال از کمپانی ردسی Red Sea آمده است :

” از اول نوامبر کمپانی ردسی ایالات متحده، آکواریوم های ردسی و دیگر سخت افزار را فقط از طریق سفارش مستقیم به فروشگاه ها به فروش می راسند و نه از طریق توزیع کنندگان.

اقلام مصرفی (مکمل و محلول ها، مواد شیمیایی، نمک ها و غیره…) برای خرید در دسترس فروشگاه ها قرار می گیرد، از طریق توزیع کنندگان و یا به طور کاملا مستقیم از طریق کمپانی ردسی.

البته قابل ذکر است که همه از اختلال در حمل و نقل بین المللی آگاه هستند، با تاخیرهای قابل ملاحظه و افزایش شدید هزینه ها که هیچ نشانه ای از کاهش نیز نشان نمی دهد.

علاوه بر این ، هزینه و در دسترس بودن مواد اولیه به ویژه قطعات الکترونیکی بسیاری از صنایع ، از جمله صنایع ما را تحت تأثیر قرار می دهد .

ما آگاه هستیم که که وجود آکواریوم و دیگر سخت افزار های مختلف، کلید موفقیت مستمر این سرگرمی است و در 18 ماه گذشته این اقلام اغلب موجود نبود. این موارد همچنین باعث ایجاد ناامیدی و ناراحتی برای فروشگاه ها و علاقه مندان می شد.

ما در کمپانی رد سی Red Sea معتقدیم که تغییر در عملکرد ما به رفع مشکلات موجودی کمک می کند و به همان اندازه مهم ، ما را قادر می سازد تا هر گونه افزایش قیمت را به حداقل برسانیم. “

متن مشاهده و مطالعه شده ی بالا، از مبدا کمپانی ردسی به مشتریان و توزیع کنندگان ارسال شده است و آن را می توان ” تصمیم جدید کمپانی ردسی برای خرید مستقیم ” بیان کرد.

تصمیم جدید کمپانی ردسی برای خرید مستقیم

کمپانی ردسی به نوبه خود تلاش خود را در جهت حمایت از فروشگاه های محلی ماهی و آکواریوم دو برابر کرده است، اما این در حالی است که دیگر رقیب های آنها، مانند؛ WaterBox و Innovative Marine و دیگران مستقیما به مصرف کنندگان می فروشند و همین امر باعث رضایت بیشتر علاقه مندان شده است. این کمپانی معتبر با اتخاذ ” تصمیم جدید کمپانی ردسی برای خرید مستقیم ” می تواند تا حدودی خود را در کورس رقابت با دیگر رقبا نگه دارد.

همچنین ما در ایران کورال عمیقا بر این دیدگاه و تفکر معتقدیم که کمپانی ردسی Red Sea با دارا بودن تجربه بسیار بالا و فعالیت در سالیان متوالی، یکی از کمپانی های بسیار پیشرو و کاملا توانمند در این صنعت می باشد. تصمیم جدید کمپانی ردسی برای خرید مستقیم می تواند محصولات این کمپانی را بیشتر از پیش در بازار افزایش دهد.

کمپانی ردسی با توجه به سابقه در تولید انواع تجهیزات سخت افزاری، مانند؛ آکواریوم های آماده ردسی ،سیستم نوری و همچنین تولید کننده انواع محصولات مصرفی، مانند؛ نمک ها، محلول های مختلف، کنترل کننده ها و کیت های تست بسیار دقیق و با کیفیت یکی از برترین برند ها بشمار می رود.

ردسی Red Sea با استفاده از بهترین روش های تحقیقاتی و علمی همیشه در تلاش برای رفع ایرادات جزئی و یا ایجاد پیشرفت در محصولات خود بوده و سعی کرده است تا برای مصرف کنندگان همیشه حس رضایتی دلنشین ایجاد کند.

به هر حال تصمیم جدید کمپانی ردسی برای خرید مستقیم می تواند تا حدودی از افزایش قیمت محصولات این برند و همچنین کمبود آن جلوگیری کند.

ما امیدواریم مصرف کنندگان بسیار بیشتری بتوانند از آکواریوم های آماده ردسی و همچنین دیگر محصولات این کمپانی، با این تغییر ساختار و تصمیم جدید کمپانی ردسی برای خرید مستقیم در این فصل لذت ببرند.

تصمیم جدید کمپانی ردسی برای خرید مستقیم

موضوع : تصمیم جدید کمپانی ردسی برای خرید مستقیم

گردآوری و ترجمه اختصاصی توسط تیم ایران کورال

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.