ردسی محلول حمام مرجان دیپ ایکس DipX را معرفی کرد.

سی محلول حمام مرجان دیپ ایکس DipX را معرفی کرد

ردسی محلول حمام مرجان دیپ ایکس DipX را معرفی کرد

محلول حمام مرجان های دریایی دیپ ایکس DipX از کمپانی رد سی Red Sea است که به نظر می رسد توسط این شرکت به شدت مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است.

دیپ ایکس ردسی Red Sea DipX فاقد عناصر معدنی مانند برم و ید است و در عوض از اسانس های طبیعی تشکیل شده است که به گفته کمپانی سازنده ی محصول در مورد مرجان ها به شکل ملایم تر و در از بین بردن آفات ناخواسته ی مرجان ها بسیار موثر تر است.

رد سی بیان می کند که دیپ ایکس DipX آفاتی مانند؛ کرم های پهن که در حال آسیب به مرجان ها هستند، نودی برانچ هایی که مونتیپورا ها را می خورند، کرم های قرمز و حتی بسیاری مختلفی از بی مهرگان مزاحم را از صخره های زنده حذف می کند.

ردسی محلول حمام مرجان دیپ ایکس DipX را معرفی کرد
مقاله : ردسی محلول حمام مرجان دیپ ایکس DipX را معرفی کرد

ما بسیار مطمئن نیستیم که در مورد تشویق محلول دیپ ایکس Red Sea DipX کمپانی ردسی در مورد غوطه ور کردن و حمام دادن صخره های زنده برای از بین بردن تمام بی مهرگان متحرک چه احساسی داریم، اما به طور قابل ملاحظه ای در پیام آنها اشاره ای به حذف و از بین بردن تخم آفات ناخواسته، که در هنگام غوطه ور کردن و حمام مرجان های دریایی است، نمی شود.

در ترکیبات بسیاری از محبوب ترین حمام دهنده و دیپ های مرجان های دریایی در صنعت آکواریوم های آب شور از روغن کاج و یا عصاره مرکبات استفاده شده است و یا حتی در بعضی از اوقات کمی اسطوخودوس در آنها حل شده است. بنابراین؛ ما بسیار کنجکاو هستیم که بدانیم محلول دیپ ایکس DipX کمپانی درسی چقدر متفاوت است، زیرا؛ در توضیحات محصول آنها حتی به “کاج” نیز اشاره شده است

این حمام دادن و غوطه ور کردن مرجان های دریایی هرگز هیچ مشکلی در از بین بردن شایع ترین آفات مرجانی نداشته اند، اما تخم های بجا مانده آفات در مرجان ها همیشه بیشترین سردرگمی را برای ریفر ها ایجاد می کند، بنابراین؛ اگر توصیفات کمپانی ردسی دقیق و کاملا صحیح باشد این محصول می تواند بسیار درخشان و خیره کننده باشد.

کاربران اولیه بارها و بارها ذکر می کنند که چگونه به نظر می رسد برخی از آفات مرجانی حتی بدون تحریک شدید آب بی حرکت می شوند – چیزی که در بسیاری از دوره ها مناسب است – بنابراین؛ ما در مورد غوطه ور شدن صخره و مرجان ها در محلول دیپ ایکس DipX کنجکاو هستیم.

ردسی محلول حمام مرجان دیپ ایکس DipX را معرفی کرد
مقاله : ردسی محلول حمام مرجان دیپ ایکس DipX را معرفی کرد

ما هیچ نظر خاصی نداریم که منظور از “حمام القایی” چیست..! اما آنچه ما در مورد ویدئو ی منتشر شده از کمپانی قدردانی می کنیم، زیرا آشکار شدن آزمایش ردسی است که در آن شرکت مرجان ها و شایع ترین آفات را به طور خاص برای آزمایش دیپ ایکس DipX و مقایسه با دیگر محصولات این زمینه، مورد کشت قرار داده است.

اغلب ما نمی توانیم پشت پرده را ببینیم و مطمئناً قابل ستایش و تشویق است که می دانیم در مورد محصول بررسی و تحقیقات بسیار زیادی انجام شده است.

محلول دیپ ایکس ردسی Red Sea DipX قابل استفاده با غلظت و دوز مصرف 1:100 بسیار شبیه به سایر حمام دهنده و دیپ های مرجانی است و 10 میلی لیتر از این محصول به ازای 1 لیتر آب تا 15 دقیقه اضافه می شود و برای همه نوع مرجان ها از جمله SPS ، LPS ، مرجان های نرم ، زوآنتیدها و قارچ ها بی خطر است .

همچنین در توصیف هایی که ردسی در مورد این محصول ذکر کرده است، همانگونه که در مطالب بالا به آن اشاره شده، این محلول قادر است تا آفات و نرم تنان مزاحم موجود در صخره های زنده را نیز از بین ببرد.

ردسی محلول حمام مرجان دیپ ایکس DipX را معرفی کرد
مقاله : ردسی محلول حمام مرجان دیپ ایکس DipX را معرفی کرد

موضوع : ردسی محلول حمام مرجان دیپ ایکس DipX را معرفی کرد

گردآوری و ترجمه اختصاصی توسط تیم ایران کورال

منبع : Red Sea

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.