پروتئین اسکیمر های Ceda طراحی منحصر به فرد از کره

پروتئین اسکیمر های Ceda

پروتئین اسکیمر های Ceda

پروتئین اسکیمر های Ceda طراحی منحصر به فرد از کره : Ceda Skimmer یک سازنده جالب پروتئین اسکیمر از کشوری است که تقریبا درباره صنعت آکواریوم کره چیزی نشنیده ایم.

Ceda طیف بسیار گسترده ای از مدل های پروتئین اسکیمر ها را طراحی و ایجاد می کند که به نظر می رسد همه آنها تاکید یکسانی بر ابعاد کوچک دارند، در حالی که طراحی ظریف و حداقلی را یکی از اهداف ساخت خود بر گزیده اند و از اولویت بسیار بالایی برخوردار است.

در حقیقت طراحی پروتئین اسکیمر های Ceda بسیار کم جا و منحصر به فرد است، در حالی که ما در ابتدا واقعا بسیار تلاش کردیم تا مشخص کنیم محل خروجی کجاست و چگونه سطح آب کنترل می شود.

به نظر می رسد یک میله اکریلیک ساده به یک نوع “شاتر” کنترل نصب شده در پایین متصل می شود . ما همچنین بسیار لذت می بریم که آنها نانو پروتئین اسکیمر های هوا محور را با همان مدل اسکیمر های اصلی تولید می کنند، مدل های اندازه متوسط کاملا مربعی شکل هستند تا در بیشترین مقدار در فضای قرار داده شده اقدام به جمع آوری کنند. این در حالی است که بزرگ ترین مدل های این برند، کاملا استوانه ای شکل و دایره ای هستند.

مدل های کوچک تر این اسکیمر ها، عمدتا از پمپ های سوزنی AC پایه استفاده می کنند، در حالی که واحد های بزرگ تر توسط پمپ های قابل کنترل DC تامین می شوند، اما؛ ما دقیقا مطمئن نیستیم که از برندی استفاده می کنند.

وب سایت Ceda Skimmer لیستی از کلیه پیشنهادات و مشخصات فنی آنها را ارائه داده است و به نظر می رسد قیمت آنها با توجه به ماهیت و طراحی های جالب آنها بسیار مناسب باشد.

در زمانی که “برند های اصلی” در این حوضه تلاش برای نو آوری را متوقف کرده اند و راضی هستند برچسب خود را به محصولات آکواریومی کالاهای چینی با کیفیت متفاوت و ارزش نامتقارن و مشکوک بزنند، دیدن یک کاتالوگ کاملا جدید از طرح های مختلف پروتئین اسکیمر ها، همانند یک نفس تازه است.

ما مطمئن نیستیم که چطور Ceda تقریبا پنج سال از رادار ما فرار می کرد، اما اکنون که متوجه شدیم بسیار مشتاقانه منتظریم روزی آنها را برای خود ببینیم و به خوبی کیفیت کارکرد آنها را آزمایش کنیم.

ما در این مقاله به طراحی، ظاهر و کیفیت این محصول پرداختیم، همچنین باید به زبان آورد که این طراحی مینیمال و جالب می تواند نظر هر بیننده ای را جلب کند . پروتئین اسکیمر های Ceda طراحی منحصر به فرد از کره می توانند اسکیمر های آب شور را به دنیای جدیدی وارد کنند.

مقاله : پروتئین اسکیمر های Ceda طراحی منحصر به فرد از کره
مقاله : پروتئین اسکیمر های Ceda طراحی منحصر به فرد از کره

موضوع : پروتئین اسکیمر های Ceda طراحی منحصر به فرد از کره

گردآوری و نگارش شده توسط تیم ایران کورال

منبع : reefbuilders

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  1. حسین گفت:

    سلام و عرض ادب.
    واااااقعاااا ظاهر جذابی دارن😍😍😍😍😍😍

  2. حسین گفت:

    عجب اسکیمرهایی

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.