میکرو بخاری جدید آکوا مدیک

میکرو بخاری جدید آکوا مدیک

میکرو بخاری جدید آکوا مدیک

بخاری نانو آکواریوم های کوچک خانگی از کمپانی نام آشنا و معتبر آکوا مدیک Aqua Medic بسیار جالب و جذاب می باشد. این میکرو بخاری جدید آکوا مدیک دارای ابعاد و اندازه ی بسیار کوچکی است و یک گزینه ی کاربردی و مناسب بشمار می رود.

مخازن کوچک به یک بخاری کوچک نیاز دارند و ما معمولاً باید یک بخاری شیشه ای کوچک 25 واتی از پیش تعیین شده انتخاب کنیم. اما میکرو بخاری جدید آکوا مدیک کوچک و قابل تنظیم است و دارای ترموستات از راه دور و نمایشگر دیجیتال است. علاوه بر این، تنها دو اینچ طول دارد و ولتاژ پایینی دارد. این بهترین بخاری کوچکی است که تا به حال دیده ایم!

همه ما شاهد گسترش آکواریوم های مرجانی نانو و یا حتی فوق کوچک مرجانی پیکو از کمپانی آکوا مدیک بوده‌ایم ( آکواریوم های کامل فوق نانو مرجانی پیکو آکوا مدیک تا زمان درج این مطلب به بازار ایران وارد نشده اند ) ، اما درست مانند زمانی که تانک‌های نانو ظهور کردند، برای راه‌اندازی آنها به مجموعه‌ای کاملاً جدید از تجهیزات کوچک مشابه نیاز دارید. ما می‌توانیم پمپ‌ های کوچک و ال‌ ای‌ دی‌ های ریز دریافت کنیم، اما بخاری‌ آکواریوم در این حد و اندازه و با قابلیت تنظیم دما و نمایشگر وجود ندارد.

میکرو بخاری جدید آکوا مدیک
میکرو بخاری جدید آکوا مدیک

میکرو بخاری جدید آکوا مدیک دارای ترموستات خارجی قابل تنظیم است.

میکرو بخاری اکوا مدیک برای گرم کردن آکواریوم تا 10 لیتر / 2.64 گالن است. می توان آن را برای گرما از 18-24 درجه سانتیگراد / 64-93f تنظیم کرد و در هر دو درجه سانتیگراد و فارنهایت کار می کند. ترموستات برای جلوگیری از خرابی در وضعیت روشن وارد می شود و در صورت قرار گرفتن در معرض هوا خاموش می شود.

به نظر می رسد آکوا مدیک Aqua Medic گرمایش با استفاده از DC و نه ولتاژ AC (احتمالاً به دلیل مصرف برق کوچک 10 واتی آن) تسلط پیدا کرده است و میکرو بخاری Micro Heater فقط با ولتاژ 5 ولت کار می کند و به USB وصل می شود. این یک دستگاه کوچک با ویژگی‌های باورنکردنی است که اگر قابل اعتماد و قیمت مناسب باشد، می‌تواند بازار آکواریوم های نانو را هم برای آب شیرین و هم برای آب شور متحول کند.

جهت مشاهده انواع مختلف بخاری های جدید آکواریومی با تنوع بالا ” اینجا “ کلیک کنید.

میکرو بخاری جدید آکوا مدیک
میکرو بخاری جدید آکوا مدیک
میکرو بخاری جدید آکوا مدیک
میکرو بخاری جدید آکوا مدیک

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  1. مجتبی پارسیان گفت:

    فکر کنم میکرو بخاری جدید آکوا مدیک خیلی چیز جالبی باشه. برای اکواریوم های نانو عالیه

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.