بیش از 30 مدل صخره متنوع در یک بسته بندی

بیش از 30 مدل صخره متنوع در یک بسته بندی

بیش از 30 مدل صخره متنوع در یک بسته بندی

Dutch Reef Rock یک شرکت آکواریومی جدید است که در طراحی و ساخت صخره های مصنوعی آکواریوم در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها برای انواع مختلف آکواریوم های آب شور مرجانی، فقط ماهی و… تخصص دارد.

صخره های مصنوعی دست ساز آکواریومی چیز خیلی جدیدی نیست و بسیاری از شرکت ها سال هاست که از آنها در ایالات متحده، فرانسه و اندونزی می سازند، اما چیزی که در مورد این صخره های مصنوعی بسیار جلب توجه می کند و برجسته است، این است که آنها چقدر دارای اشکال زیبای مختلفی با تنوع بالا می باشند.

بیش از 30 مدل صخره متنوع در یک بسته بندی
بیش از 30 مدل صخره متنوع در یک بسته بندی

مدل و اشکال های ارائه شده توسط کمپانی Dutch Reef Rock هلندی شامل بیش از 30 سبک مختلف است که به طور وسیعی از صخره های متنوع مانند؛ زیر صخره ها، ستون و پایه های طبقات و… از دسته های مختلف تشکیل شده اند.

اگر تا به حال صخره های زنده طبیعی را از نزدیک دیده اید یا حداقل آنها را به یاد آورده اید، این صخره ها نیز از طبیعت به دست آمده اند ولی در اکثر موارد تغییراتی در آنها به وجود آمده است و مراحلی را گذرانده اند تا به بهترین شکل ممکن به دست علاقه مندان برسند.

با این اوصاف که این صخره ها از قبل بررسی و جداسازی می شوند، به سختی می توانید طرح های شبیه به هم را از میان آنها پیدا کنید. آنها تفاوت های قابل ملاحظه ی بسیاری با هم دارند، زیرا؛ آنها در حین فرآیند برداشت و حمل و نقل نیز گرد و ناهموار شده اند.

بیش از 30 مدل صخره متنوع در یک بسته بندی

البته قابل ذکر است که این صخره ها از مواد ایمن ساخته شده اند و به نوعی تشکیل شده اند که ذاتا دارای طیف وسیعی از منافذ بزرگ و کوچک هستند تا استعمار توسط باکتری های مفید و دیگر میکروارگانیسم های میکروسکوپی را تشویق کنند.

نه تنها اشکال صخره های هلندی بسیار متنوع هستند، بلکه هریک دارای سطحی بسیار دلپذیر و ناهمگنی هستند که رنگ یکسان و ثابت ندارند ، اما در عوض مخلوط بسیار جذابی از صورتی ، بنفش ، خاکستری و سفید به آن اضافه شده است که از بهترین رنگ آمیزی می باشد . ما صخره های مرجانی دست ساز را دیده ایم.

به نظر می رسد که این کمپانی پاییز سال گذشته فعالیت خود را شروع کرده اند، بنابراین؛ هنوز نمونه های زیادی از آکواریوم های تپه مرجانی وجود ندارد که از طیف گسترده ای از اشکال و اندازه های آنها استفاده می کنند، اما اگر قیمت مناسب و رقابتی در اروپا باشد ، ما مطمئن هستیم که DRR بسیار محبوب خواهد بود.


ما امیدواریم که روزی صخره های زیبای Dutch Reef Rock راه خود را به ایران برساند، اما در عین حال ما مشتاق هستیم که چنین فهرست متفکرانه ای از صخره های مرجانی دست ساز و آماده را ببینیم که بدون هیچ تاثیری بر محیط زیست طبیعی صخره ها پایدار هستند.

قابل ذکر است که استفاده و مشاهده بیش از 30 مدل صخره متنوع در یک بسته بندی استاندارد و جذاب می تواند خوشایند باشد.

صخره آکواریوم

موضوع : بیش از 30 مدل صخره متنوع در یک بسته بندی

ترجمه و گرآوری شده توسط تیم ایران کورال

منبع: Dutch Reef Rock

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.