آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت

آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت

آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت

آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت با کیفیت ساخت بسیار بالا به بازار معرفی شد. آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت که Dice نام دارد و به معنی تاس می باشد. همانطور که از نام آن پیداست، دایس Dice یک آکواریوم مکعبی شکل است که قسمتی از فیلتر در پشت آن تعبیه شده است، لبه های بدون حاشیه و چندین گزینه نورپردازی دارد. فیلتراسیون شامل یک محفظه فیلتر ساکس قابل تعویض و به دنبال آن یک محفظه مدیا بزرگ با بیو مدیا های نانو خود مکس اسپکت Maxspect و دیگر مدیا و فسفات گیر خود کمپانی است.

فضایی برای یک پروتئین اسکیمر در اندازه نانو وجود دارد (عرضه نشده است) و یک پمپ آب AC جمع و جور آب را در مخزن اصلی از طریق یک تقسیم کننده Y شکل، شیلنگ Loc-Line و نازل های فلر دوقلو به گردش در می آورد.

آکواریوم با پوشش دهنده ی مشکی رنگ ساخته شده از پلاستیک با کیفیت بسیار بالا و با سرریز هایی با طراحی و اندازه دقیق با جت آب و آرم Maxspect در گوشه سمت راست بالا حک شده است. یک صفحه پوشش روی فیلتراسیون مانند درب، یک پوشش توری از پیش مونتاژ شده (اسکرین تاپ) و کابینت ها نیز در دو رنگ سفید یا مشکی موجود خواهند بود. حجم آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت 12 گالن / 45 لیتر و ابعاد 40x40x36cm / 15¾ “x15¾”x14¼” است.

آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت
آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت

فیلتر ساکس و نگهدارنده آن قابل جابجایی هستند که امکان اصلاح و تغییر مدیا ها و تجهیزات را فراهم می کند .

در نگاه اول، آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت دایس مانند یک گزینه ی غیرقابل توجه دیگر به بازار آکواریوم های آب شور به نظر می‌رسد، که تقریباً هر برند آکواریومی یک آکواریوم نانویی تولید می‌کند که برای آب شور در یک شکل یا ایعاد مناسب است. با این حال، با دقت بیشتری به آکواریوم نانو دایس نگاه کنید و مشخص است که در هنگام ساخت این محصول، مکس اسپکت مقدار قابل توجهی خلاقیت به خرج داده است.

استفاده از فیلتر ساکس با یک محفظه نگهدارنده ی قابل جابجایی و مقاوم (برای اصلاح عالی) و افزودن Biospheres برای مقابله با چرخه نیتروژن، بلوک های نانو مکس اسپکت و محیطی با ابعاد و اندازه ی مناسب برای پروتئین اسکیمر گزیه ی خوبی است.

آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت
آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت

اگرچه ما در ایران کورال دوست داریم یک واترپمپ مینی DC Jump و یک جامپ اسکیمر فوق العاده زیبا و نانویی ببینیم، مکس اسپکت Maxspect ما را ملزم به استفاده از یک نور LED با اندازه کوچکتر جدید MJ-L130 کرده است که به عنوان بخشی از گزینه روشنایی برای این آکواریوم است. شما می توانید فقط آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت، آکواریوم و نور MJ-L130، یا آکواریوم و نور MJ-L165 بخرید، بنابراین این سازنده محصول جدید آب شور باید همه مرجان ها را در مورد راه حل روشنایی پوشش دهد.

پوشش روی یک آکواریوم نانو ضروری است، به خصوص در مورد گوبی ماهیان، دلقک ماهی ها و ماهی های آتشین که احتمالاً در آن زندگی می کنند و پوشش توری دایس ( اسکرین تاپ) باید از هر گونه تلفات ماهی از طریق پریدن به بیرون جلوگیری کند.

آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت
آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت

ما هنوز در مورد هر تانک جدیدی که وارد بازار ما می‌شود هیجان‌زده هستیم و اخبار آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت Maxspect نیز باعث ایجاد آندروفین‌های خوشحال کننده و ذهنیتی فوری در مورد اینکه کجا قرار می‌دهیم و چه چیزی در آن نگه می‌داریم ایجاد می‌کند. برند مکس اسپکت Maxspect راه درازی را طی می‌کند و ما مطمئن هستیم که در بین سهامداران و تولید کنندگان برتر تجهیزات آکواریوم های آب شور تپه مرجانی به طور یکسان محبوبیت خواهد داشت، به‌ویژه برند وفادار مکس اسپکتMaxspect. همچنین می تواند آب شیرین را همانطور که هست اجرا کند.

کمپانی مکس اسپکت Maxspect قیمت اولیه آکواریوم نانو آب شور دایس Dice را در ایالات متحده ارائه کرده است: 199.99 دلار، آکواریوم نانو آب شور دایس Dice با MJ-L130: 319.99 دلار و Dice با MJ-L165: 449.99 دلار.

آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت
آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت
دیدگاه شما

یک دیدگاه

  1. مجتبی پارسیان گفت:

    با این توضیحات فکر میکنم آکواریوم نانو جدید مکس اسپکت برای آب شور مرجانی گزینه جذابی باشه واقعا. اما سامپ داشت بهتر بود شاید، ولی نانو دیگه، خوبه. امیدوارم ایران بیاد

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.