کمپانی Sicce برنامه ارتقا را برای دارندگان محصولات Rossmont اعلام می کند

کمپانی Sicce برنامه ارتقا را برای دارندگان محصولات Rossmont اعلام می کند

کمپانی Sicce برنامه ارتقا را برای دارندگان محصولات Rossmont اعلام می کند

کمپانی Sicce برنامه ارتقا را برای دارندگان محصولات Rossmont اعلام می کند : ماه گذشته با ناراحتی و حیرت خبری مبنی بر تعطیلی کمپانی ایتالیایی Rossmont، تولید کننده انواع مختلف پمپ های موج ساز، پروتئین اسکیمر ها و… با کیفیتی بالا و ایده آل منتشر کردیم.

محصولات این کمپانی معتبر Rossmont با گرانتی و ضمانت خرید پشتیبانی و به فروش می رسید، اما هم اکنون که هیچگونه شرکتی جهت پشتیبانی و احترام به مشتریان وجود ندارد، کاربران و دارندگان محصولات Rossmont از نظر تعویض قطعات یا تعمیرات محصول تقریبا هیچگونه مرکز یا واحدی برای پشتیبانی و ارتباط ندارند.

کمپانی Sicce اما برای نشان دادن همبستگی با وضعیت فعلی آکواریوم داران دریایی و ریفر های آمریکایی که دیگر نمی توانند از محصولات با کیفیت Rossmont خود پشتیبانی و خدمات دریافت کنند، یک کمپین بسیار خلاقانه و سخاوتمندانه را برای کمک به پشروی آکواریوم داران اروپایی و آمریکایی با تانک ها و تجهیزاتشان آغاز می کند.

کمپین و برنامه ارتقا Sicce با همبستگی و هماهنگی نمایندگی Rossmont مشارکتی است که به صاحبان فعلی 25% تخفیف انواع مختلف محصولات Sicce را برای جایگزینی یا بروزرسانی محصولات Rossmont که دیگر هیچگونه پشتیبانی محصول ندارند، ارائه می دهد.

بنابراین؛ اگر هم اکنون شما صاحب فعلی یکی از محصولات کمپانی منحل شده ی Rossmont اعم از ؛ پمپ های موج ساز و پروتئین اسکیمر ها هستید و می خواهید تجهیزات خود را به یکی از محصولات Sicce، مانند: واتر پمپ دبی بالا سری HF یا موج ساز های وویجر ارتقا دهید، به صفحه ارتقا محصولات Sicce مراجعه کنید تا ببینید می توانید از 25% تخفیف لذت بخش آن استفاده کنید و واجد شرایط دریافت آن هستید یا خیر.

تایید صلاحیت و واجد شرایط بودن برای دریافت تخفیف نسبتا سریع است، اما تمام این موارد به گونه ای است که شما باید یک مالک فعلی یا قبلی محصولات Rossmont باشید و حتما یک فرم اثبات خرید مناسب برای تایید مالکیت Rossmont خود داشته باشید.

کمپانی Sicce برنامه ارتقا را برای دارندگان محصولات Rossmont اعلام می کند
مقاله : کمپانی Sicce برنامه ارتقا را برای دارندگان محصولات Rossmont اعلام می کند

از طریق صفحه وبسایت رسمی این کمپانی؛ برای حمایت از علاقه مندان، نمایندگی معتبر Sicce در ایالات متحده با نمایندگی های کمپانی Rossmont مشارکت کرده است تا در صورت خراب شدن پمپ های Rossmont در طول مدت زمان ضمانت، 25% تخفیف در هر دستگاه Sicce ارائه دهند.

بنابراین؛ مشتریان به سادگی فرم آنلاین ارتقا محصولات Sicce را تکمیل می کنند که جزئیات محصول، مسئله و اثبات خرید Rossmont را با یک کلیک بر روی گزینه “پیوند” یا با مراجعه مستقیم به وبسایت کمپانی در بخش “پشتیبانی” ارائه می دهد. سپس پس از اتمام و به پایان رساندن موفق این فرایند، مصرف کننده دستورالعمل هایی را برای نحوه استفاده از کد تخفیف Sicce ترجیحی و مختص به خود دریافت می کند.

اگر محصولات خود را به صورت آنلاین خریداری کرده اید، مطمئنا فاکتور الکتریکی تایید خرید یا مدرکی معتبر جهت تایید خرید اینترنتی خود دارید که می توانید از آن عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید، همچنین عکس از قبض دریافت شما تیز پذیرفته می شود.

Sicce در تلاش است تا برنامه و روش مفید را برای آکواریوم داران دریایی و ریفرها به طور گسترده و جامع ارائه دهد، که این تصمیم به تجهیزات مناسب و قابل اعتماد آکواریوم های دریایی برای یک تانک تپه مرجانی سلامت و شکوفا کمک کند.

مقاله : کمپانی Sicce برنامه ارتقا را برای دارندگان محصولات Rossmont اعلام می کند

موضوع خبر : کمپانی Sicce برنامه ارتقا را برای دارندگان محصولات Rossmont اعلام می کند

گردآوری و نگارش شده توسط تیم ایران کورال

منبع : reefbuilders

دیدگاه شما

3 دیدگاه

  1. حسین گفت:

    بسیار عالی♥️♥️♥️

  2. حسین گفت:

    جزو بهترین موج ساز و پمپ های بازارن جفتشون واقعا👌👌👌

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.