کامپوننت 3 در 1 جدید آکوافارست

کامپوننت 3 در 1 جدید آکوافارست

کامپوننت 3 در 1 جدید آکوافارست

کمپانی آکوافارست Aquaforest یک محصول جدید 1 قسمتی با نام کامپوننت 3 در 1 عرضه کرده است. کسانی که با روش اکوافارست Aquaforest آشنا هستند معمولاً از Component 1+2+3 استفاده می کنند که اقتباسی از روش بالینگ Balling است که شامل سه محلول جداگانه قلیایی، کلسیم، منیزیم و عناصر کمیاب می باشد و اما اکنون اگر بخواهند می‌توانند تمام خوبی‌های Aquaforest را در یک محلول تک‌بخشی دریافت کنند و همزمان دو سر دوز را آزاد کنند.

زمانی را به خاطر می آوریم که تصور نمی شد همه چیز مورد نیاز خود را در یک بطری داشته باشید، اما مانند سایر قطعات یکپارچه، کلسیم دی فرمت عنصر اصلی اینجاست. درست مانند روش بالینگ سه قسمتی، مصرف از طریق مصرف روزانه KH محاسبه می‌شود، پمپ دوز تک سر خود را برنامه‌ریزی می‌کنید، یا حتی دوز روزانه را با دست برنامه‌ریزی می‌کنید و مخزن شما باید هر چیزی را که مصرف می‌کند در یک دوز فوق‌العاده آسان دریافت کند.

بنابراین آیا این جایگزین کامپوننت 1+2+3+ می شود؟ خیر، زیرا کامپوننت 1+2+3+ راه مقرون به صرفه تری برای دوز برای آکواریوم های متوسط ​​تا بزرگ است که مصرف آن بیشتر است. یا حتی با مخلوط کردن پنج قسمت شامل Aquaforest KH، کلسیم، منیزیم، نمک معدنی ریف، و پودرهای قوی Components برای رسیدن به محلول های فله ای نهایی.

با این حال، اگر یک مخزن کوچک دارید، کامپوننت 3 در 1 جدید آکوافارست می تواند درست در اختیار شما باشد.

کامپوننت 3 در 1 جدید آکوافارست در دو اندازه – یک بطری 1 لیتری و یک بطری 2 لیتری عرضه می شود. توصیه می‌کند که دوز 5 میلی‌لیتری در هر 100 لیتر در روز مصرف شود، اگرچه این باید متناسب با مصرف فردی مخزن شما تنظیم شود.

کامپوننت 3 در 1 جدید آکوافارست
کامپوننت 3 در 1 جدید آکوافارست
دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.