نمایشگاه تجاری AQUA 2021 در ماه اکتبر برگزار می شود

نمایشگاه تجاری AQUA 2021 در ماه اکتبر برگزار می شود

نمایشگاه تجاری AQUA 2021 در ماه اکتبر برگزار می شود

بزرگ ترین رویداد تجاری فقط آبزیان اروپا بر طبق برنامه ریزی های انجام شده در 13 و 14 اکتبر امسال برگزار می شود.

مسئولان اصلی برگزار کننده ی این نمایشگاه به ما گفته اند که رویداد دوسالانه ای که در تلفورد Telford انگستان برگزار می شده، اکنون به دلیل کمتر شدن محدودیت های اعمال شده از طرف و همچنین اجازه دادن به چنین مراسم و رویداد هایی پس از 17 مه میلادی برگزار می شود.

موسس و هماهنگ کننده، گوردون توماس گفت: “قبلا در رزروهایی از مسئولان کمپانی و شرکت های پیشرو شاهد جذب خوبی بوده ایم و طی ماه های آینده سخت تلاش خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که صنعت آبزیان پس از چنین دوره چالش برانگیزی به بهترین شکل ممکن متحد خواهد شد”.

نمایشگاه تجاری AQUA 2021 در ماه اکتبر برگزار می شود
مقاله : نمایشگاه تجاری AQUA 2021 در ماه اکتبر برگزار می شود

با توجه به بحران و فاجعه همه گیری جهانی ویروس کووید19، بخش آکواریوم ها و آبزیان انگلستان طی 12 ماه گذشته افزایش یافته است، زیرا؛ مردم از انجام بیشتر کارها منع شده و به آنها گفته می شود که در خانه بمانند.

یکی از منابع معتبر تجاری و صنعتی به ما گفت که بازار آبزیان انگلیس بیش از 50% درصد نسبت به سال های گذشته رشد داشته است و این افزایش را می توان به دلیل ممنوعیت سفر ها، آب و هوای غیر فصلی در سال 2020 و افرادی که در بحران قرنطینه کووید به حیوانات خانگی، سرگرمی ها و باغ های خود روی آورده اند، دانست.

قوانین Lockdown انگلستان نیز فروشگاه های آبزیان را به دلیل عرضه و فروش مواد غذایی حیوانات خانگی به عنوان خرده فروشی های ضروری قلمداد می کند. قابل ذکر است که آنها از معدود مشاغلی بودند که مجاز به تجارت در سراسر همه گیری بیماری کوویید-19 بودند.

نمایشگاه تجاری AQUA 2021 در ماه اکتبر برگزار می شود
مقاله : نمایشگاه تجاری AQUA 2021 در ماه اکتبر برگزار می شود

رویداد AQUA پس از گردهمایی گروهی از کمپانی های معتبر در نمایشگاه هایی در مرکز بین المللی تلفورد بعد از سال 2010 راه اندازی شد و به توافق رسیدند که صنعت باید نمایشگاه خود را با همکاری انجمن تجارت آبزیان زینتی اجرا کند.

این مهم ترین رویداد در تقویم صنعت آبزیان انگلستان است و غرفه داران و بازدید کنندگان بسیاری را از خارج کشور نیز به خود جذب می کند.

این رویداد هیجان انگیز قبل از اینکه به یک نمایشگاه دو سالانه تبدیل شود، دو بار در سال 2011 برگزار شد. رویداد امسال هفتمین دوره AQUA خواهد بود . آخرین نمایشگاه AQUA در سال 2019 بود که در طی دو روز 1502 بازدید کننده تجاری را به خود جلب کرد که بیش از 80 کمپانی نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

بنابراین، باعث خوشحالی ماست که بعد از زمان شروع ویروس کویید19 و فراگیری همگانی آن، نمایشگاه تجاری AQUA 2021 در ماه اکتبر برگزار می شود و می توان امیدوار به برگزاری هرچه بیشتر چنین مراسم و گردهمایی هایی بود.

موضوع خبر : نمایشگاه تجاری AQUA 2021 در ماه اکتبر برگزار می شود

ترجمه و گردآوری شده توسط تیم ایران کورال .

منبع : reefbuilders

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  1. حسین گفت:

    سلام و خسته نباشید.
    واقعا باید تشکر کنم از این بخش مقالاتتون. خیلی عالیه.

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.