صید شقایق موکتی زرد فوق العاده…!!

صید شقایق موکتی زرد فوق العاده

صید شقایق موکتی زرد فوق العاده

شقایق موکتی زرد که اخیرا توسط Outback Aquatics صید و کشف شده است، ممکن است آخرین گونه های رنگین کمانی این موجود مرجانی زیبا باشد که دیده می شود. ما واقعا نمونه های شگفت انگیزی از شقایق های موکتی با رنگ های آبی، قرمز، سبز، صورتی و حتی برخی گونه های رنگین کمانی را دیده ایم و از آنها لذت برده ایم، اما این اولین نمونه زرد رنگ است

به خاطر داشته باشید که مانند بسیاری از نمونه های فوق العاده زنده دیگر، این شقایق دریایی موکتی نیز کاملا زرد رنگ نیست، بلکه یک رنگ زیرین زیبا از رنگ سبز روشن و دهانی صورتی روشن دارد.

همانطور که از شقایق های موکتی Stichodactyla با رنگ درخشان انتظار می رود، این شقایق موکتی زرد نیز در زیر نور سفید عالی به نظر می رسد، اما همچنین در زیر نور آبی فلورسنت درخشندگی کامل رنگ خود را از دست خواهد داد و رنگ جذاب آنها به درستی نمایان نمی شود.

مقاله : صید شقایق موکتی زرد فوق العاده

برای برخی از شما که فکر می کنید ممکن است بتوانید این شقایق موکتی با شکوه را از Outback Aqua سفارش دهید، باید بدانید که ریفر های استرالیایی علاقه بسیار عمیقی نسبت به شقایق های عجیب و غریب دارند، بنابراین؛ این شقایق موکتی زرد احتمالاً ساکن استرالیا خواهد بود.

با دیدن شقایق های موکتی در رنگ های بسیار متنوع و غنی ، دیگر از نمونه های Stichodactyla با رنگ های خاص و غیر قابل انتظار تعجب نخواهیم کرد ، با این وجود ما همچنان تحت تأثیر قرار خواهیم گرفت و امیدواریم که روزی برخی از شقایق های فوق العاده به رنگ های آبی ، سبز و بنفش را برای خودمان بدست آوریم!

همچنین می توانید جهت مطالعه در مورد دیگر گونه های شقایق های دریایی و ثبت سفارش آنها به ” اینجا ” کلیک کنید.

مقاله : صید شقایق موکتی زرد فوق العاده

موضوع مطلب : صید شقایق موکتی زرد فوق العاده

گردآوری و ترجمه شده توسط تیم ایران کورال

منبع : reefbuilders

دیدگاه شما
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.